معرفی تشک بادی روی آب
نوشته شده توسط : امیرحسین آقاجانلو

معرفی انواع تشک بادی روی آب افراد در مواقع مسافرت و یا استراحت در منزل خود، همیشه به دنبال مبل و تشک های بادی با کیفیت و مناسب برای آسایش و آرامش بیشتر خود در زمان استراحت بوده اند. و همواره حمل و جابه جایی برای آنها همیشه به خاطر وزن و حجم زیاد تشک و مبل های بادی دیگر بسیار مشکل بوده است. به همین منظور ما به شما می خواهیم چندین نوع از این تشک و مبل های بادی را معرفی کنیم که علاوه بر قیمت و کیفیت مناسب آن، به خاطر جنس فوق العاده با استحکام و انعطاف پذیری خوب آن، می توانید آن را با حجم و ابعاد کوچک تر بعد از استفاده بسته بندی کنید و به راحتی می توانید آن را به هر جای دیگر که خواستید جا به جا کنید. 

تشک روی آب TRC فومی با کد TRC 8070039 : از دیگر سری های تشک های فومی می باشد که با برند اینتکس تولید شده است. اینتکس برندی است که تمامی محصولات خود را با استاندارد تولید می کند. ابعاد و وزن این تشک بادی بسیار مناسب بوده است و گزینه ی بسیار مناسبی برای تفریحات آبی بوده است. در ادامه به ساختار و طراحی و ابعاد این تشک بادی فوم دار اشاره خواهیم کرد. این تشک بادی به خاطر قیمت و کیفیت بسیار مطلوب خود توانسته که با اسقبال بی سابقه ای روبرو شود. این تشک بادی روی آب فوم دار با رویه مواج و فوق العاده راحت، دارای سه رنگ طلایی و صورتی و سفید می باشد که رنگ های بسیار جذاب و زیبایی برای سلیقه ی افراد مختلف بوده است. این تشک به خاطر لایه های اسفنجی بسیار نرم خود، استراحت فوق العاده و راحت تری را نسبت به سایر تشک های بادی به ارمغان آورده است. این تشک دارای طراحی بسیار ساده و جذابی بوده است و به خاطر ایمنی و استحکام بالای خود فرد می تواند از آن در تمامی آب های آزاد و رود خانه ها و غیره استفاده کند. و از دیگر ویژگی های عالی این تشک فوم دار می توان به بالش سر خود آن اشاره کرد که به غیر از استراحت راحت برای افراد، دیگر فرد لازم نیست هزینه ی اضافی برای خرید بالش پرداخت نمایند و درباره این موضوع می توانید صرفه جویی انجام دهید. این تشک بادی دارای ابعاد، طول 176 cm و عرض 66 cm و ارتفاع 12 cm بوده و دارای تحمل وزن تا 110 kg را دارد. و به خاطر ابعاد و سبک بودن وزن این تشک بادی فوم دار کار شما را هنگام راه اندازی و بسته بندی تشک بادی راحت خواهد کرد. و در ادامه باید گفت که این تشک روی آب دارای برچسب تعمیرات بوده است و در صورت هر گونه آسیب جدی مانند برخورد با اجسام نوک تیز مثل برخورد با سوزن یا برخورد با شیشه خورده یا غیره، شما می توانید با استفاده از این برچسب ها تشک بادی خود را ترمیم کنید و یا نیز می توانید با استفاده از بسته های تعمیرات اینتکس که شامل یک چسب بوده که بر روی این چسب لایه های پی وی سی بوده که مانند پنچری لاستیک دوچرخه شما باز نیز می توانید به این گونه به ترمیم تشک خود بپردازید. این تشک بادی با این خصوصیات ویژه می تواند گزینه بسیار خوب و عالی برای شما عزیزان، برای استراحت و پیکنیک و غیره باشد و شما می توانید از این تشک برای ساعات زیاد از آن لذت کافی را ببرید و با خانواده ی خود می توانید به استراحت بپردازید. این تشک بادی روی آب توسط انواع پمپ های باد مخصوص لوازم بادی راه اندازی می شوند و در کسری از ثانیه این پمپ های بادی تشک بادی روی آب شما را راه اندازی خواهد کرد. این تشک بادی به غیر از افراد بزرگسال قابل استفاده برای نوجوانان و کودکان نیز می باشد.  

تشک بادی روی آب با طرح خرس پاندا با کد 56881 : تشک بادی روی آب با طرح خرس پاندا یکی دیگر از انواع تشک های بادی طرح دار اینتکس می باشد. اینتکس برندی است که تمامی محصولات خود رابا استاندارد تواید می کند. در ادامه این نوشتار به ساختار این تشک جذاب اشاره خواهیم کرد. این تشک زیبا دارای ابعادی به ارتفاع 7 سانتی متر و طول 198 سانتی متر و عرض 107 سانتی متری می باشد که این ابعاد، ابعادی بسیار مناسب برای این گونه تشک های بادی زیبا بوده است. در ادامه به ساختار این کالای بادی روی آب می پر دازیم. این تشک بادی دارای ساختار بدنه مستطیل شکل بوده که بر روی آن خطوطی افقی به چشم می خورد. این تشک بادی روی آب دارای سطح مواج بوده که امکان گردش آزادانه هوا را ایجاد می نماید و باعث جلوگیری از تعریق مصرف کنندگان خواهد شد. در بخش فوقانی این تشک بادی طرح دار روی آب یک بالش بادی سر خود درست شده و افراد می توانند استراحت راحتی را تجربه کنند. بدنه این تشک طرح دار تشکیل شده از دو رنگ سفید و مشکی بوده که دارای ظاهری زیبا از یک خرس پاندا می باشد که این طرح های زیبا و جذاب باعث شده استقبال خوبی از این تشک بادی  روی آب شود. برای تولید این بدنه از باکیفیت ترین جنس وینیل با طول عمری بالا کار شده است به سبب همین امر شما می توانید در تمامی آب های آرام و نیز در تمامی فضاهای باز وسر پوشیده از آن استفاده کنید. این محصول دارای حمل و نصبی آسان بوده و می تواند یکی از گزینه های خوب در سفر شما باشد. این تشک بادی دارای استاندارد و برچسب تعمیرات بوده و نیز در صورت هر گونه آسیب جدی شما می توانید به غیر از این برچسب تعمیرات از بسته های تعمیرات اینتکس نیز برای ترمییم تشک بادی خود استفاده نمایید که این بسته شامل یک چسب بوده که بر روی آن لایه های پی وی سی بوده است که به صورت همان پنچری دوچرخه، می توانیذ این تشک بادی خود را تعمیر نمایید و باز مانند روز اول از آن استفاده نمایید. این تشک بادی روی آب از طریق انواع پمپ های بادی مخصوص محصولات بادی راه اندازی می شود. این تشک بادی به غیر از استفاده برای افراد بزرگسال بسیار مناسب کودکان و نوجوانان نیز بوده است. این تشک بادی روی آب می تواند با این خصوصیات گزینه ی بسیار مناسب برای شما باشد و شما می توانید برای استراحت خود از آن تا ساعات زیادی استفاده نمایید و به استراحت خود بر روی آن بپردازید. و در آخر باید گفت که این تشک بادی روی آب به خاطر طراحی بسیار زیبا و جذاب خود با استقبال بی نظیری از طرف کودکان و نوجوانان روبرو شده است و توانسته است که فروش بسیار خوبی در این مدت کم از تولید خود به دست بیاورد و خود را به عنوان یک تشک بادی با کیفیت توانسته معرفی کند و به خاطر این مورد این برند باز تصمیم به تولید این محصول در سال جدید گرفت و آن را باز وارد بازار کرد.

تشک بادی روی آب با طرح گیلاس با کد 10300 : تشک بادی روی آب با طرح گیلاس یکی دیگر از انواع تشک های بادی روی آب می باشد که توسط اینتکس تولید شده است. اینتکس تمامی محصولات خود را با استاندارد تولید می کند.این کالا در سال جدید میلادی تولید و به بازار عرضه شده است. این تشک بادی دارای طراحی بدنه ای جدید و مدرن از یک گیلاس زیبا بوده که برای تفریحات آبی در آبهای آرام قابل استفاده می باشد. این تشک طرح دار دارای اگونومی مستطیل شکل جذاب بوده و رنگ بدنه آن ترکیب قرمز و سبز است. که این طراحی زیبا و قیمت مناسب و  مقرون به صرفه ی خود، باعث محبوبیت و استقبال خوب از این تشک میان مصرف کنندگان شده است. این تشک دارای ابعادی به ارتفاع 7 سانتی متر وطول 178 سانتی متر وعرض 85 سانتی متری بوده است که این ابعاد ابعادی بسیار مطلوب برای این تشک کارامد وبا صرفه نیز بوده است. بدنه این تشک طرح گیلاس دارای خطوطی پی در پی بوده و کاملا مواج است. به همین دلیل با امکان ایجاد گردش آزادانه هوا بین این لایه ها از تعریق اشخاص هنگام استفاده و استراحت جلوگیری می کند. این تشک بادی گیلاس دارای ویژگی های بسیاری بوده که یکی از این مزیت ها وزن کم و امکان حمل ونصب آسان بوده و به همین دلیل یکی از گزینه های عالی شما برای استفاده در زمان سفر می باشد. برای تولید بدنه ی این تشک بادی جذاب از با کیفیت ترین نوع وینیل، با دوام بالا و ساختاری انعطاف پذیر و نرم بوده که میتوانید همچنین از آن در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده نمایید  ودر آخر نیز می توان به این اشاره کرد که در بخش فوقانی این تشک یک بالش بادی  سر خود تعبیه شده تا شما بتوانید استراحتی آسان راتجربه کنید. این تشک بادی بسیار مورد توجه افراد بوده و این امر به خاطر طراحی بسیار زیبا و جذاب این تشک بادی بوده است و نیز به خصوص بسیار مورد توجه نوجوانان و کودکان قرار گرفته است. این تشک بادی دارای برچسب تعمیرات بوده و در صورت هر گونه آسیب جدی مانند برخورد با اجسام نوک تیز نیز شما می توانید به غیر از این برچسب تعمیرات از بسته های تعمیرات اینتکس نیز استفاده نمایید که این بسته شامل یک چسب مایع بوده که بر روی آن لایه های پی وی سی بوده که مانند پنچری لاستیک دوچرخه، شما می توانید تشک بادی خود را تعمیر کرده و باز مورد استفاده قرار دهید. این تشک بادی توسط انواع پمپ های بادی مخصوص محصولات بادی راه اندازی می شود. این تشک بادی روی آب توانسته به خاطر قیمت و کیفیت مناسب خود محبوبیت زیادی را بین افراد کسب کند و این را همان طور که گفتیم به غیر از این موارد، به خاطر جنس بسیار خوب پی وی سی این تشک بادی نیز بوده است که این برند نیز همواره درحال بهبود کیفیت خود در این زمینه نیز بوده و هر ساله در حال پیشرفت خوبی در این زمینه بوده و خواهد بود و باید گفت که این معروفیت را نیز این برند به خاطر کیفیت و قیمت مناسب محصولات بادی خود داشته است.

برای خرید این محصول شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.





:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی , کاربرد تشک بادی , تشک بادی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: